sábado, agosto 11, 2012

Safety Quiz


Oii, se vc quiser ganhar um quadro da Safety Quiz, todos sabem q vc terá q responder corretamente ñ é? Então eu vou passar as respostas corretas para vcs:

Safety Quiz


SAFETY QUIZ

9 OUT OF 10 POSSIBLE CORRECT ANSWERS

Você não passou desta vex. Tente novamente here.
As respostas corretas estão em verde, as suas em vermelho.
  • 1) The best way to protect your account is to:
  • 2) If someone sends me something inappropriate, I should:
  • 3) If someone offers to sell an account on Stardoll, I should:
  • 4) Asking for another member's password is:
  • 5) One member tells me that I can buy a rare DKNY dress for 1000 Stardollars.
  • 6) My best friend on Stardoll offers me a free Superstar membership with one condition: I give her my password.
  • 7) When is it safe to give out my password?
  • 8) Which of the following is the safest password?
  • 9) I have a picture of myself and I'm chatting with a person who wants me to send it to them. Is it ok to do this?
  • 10) I talked to a member who told me her name is Kate and she said she is 12 years old. In reality, Kate:

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Pode comentar a vontade, eu só não quero:

Críticas, linguagem sexual e inadequada, palavrões ou vocabulário inadequado

Fique a vontade como se o blog fosse seu.

Equipe do blog Stardoll Grátis.